Monday, December 6, 2010

最近

四个字总结我的近况,
日子艰难。
唉...
连想发牢骚都没时间想对白。
坏事还是一件接一件地发生。

怎么你们都爱理不理的叻?
是我太紧张?
还是你们觉得已经胜任有余了?
我真的不想到时候一塌糊涂收场。
可惜原本的雄心壮志,
都已经消失。
不管了,
我听天由命。

想要写长一点的,
毕竟隔很久才update一次。
但是......
总是会有遇到写不出话题,不能写的话题。
写了,
除了自己又会有多少人在看?
虽然很多时候是给自己看的,
但是不自觉写成分享的post了......

FB虽然很方便,
但是那种每次进入部落格,
看看有没有comment的期待感是找不到的。
也许,
没人这样觉得吧......




To be continue ~
还有很多东西等着我去赶...
赶Assignment! >.<
赶Project! =.=

赶羚羊......

7 comments:

Unknown said...

yea lo...got le fb evry1 less update le and less surf blog jor oso XD

Sarah said...

哈 我有看 =)

ben said...

加油啦……
一个人的雄心壮志是不够的……

Anonymous said...

oh我也有看 XD

^Turtle^ said...

bui: yaya. haiz. maybe we should spam at FB there. keep posting our blog link. hahaha.

sarah: ^^ ni de wo ye you kan de! hehe.

ben: 就是咯...班友个个都赖赖闲甘...

Anonymous: 是喔? XD

4everskyline said...

yalo yalo for many ppl like bird ar,ah chuat ar,facebook can replace their blog edi...==

Ying said...

i can understand... if no one see our blog then vwrite for wat o...
but write for urself larrr :)) have no one to tell about ur feeling then write it here lorrr
there will be someone that care of u right here, just like me! haha :DD

i also always write for a memory..